Interpretii Babylon Consult vor traduce in cadrul celui mai mare eveniment de customer care din Sud-Estul Europei. In intervalul 15-16 mai 2012 va avea loc cea de-a opta editie a Customer Care Conference and Expo in cadrul Hotelului Novotel City Centre din Bucuresti, un eveniment de afaceri ce va aduce in prim plan ultimele tendinte si instrumente de eficientizare a industriei de customer care. Customer Care Conference and Expo va aduce in prim plan subiecte importante pentru comunitatea de call center cu implicatii directe in forta de vanzare, performanta, competitivitate si cifre de afaceri. Expo Media organizeaza acest eveniment la standarde internationale, stimuland astfel evolutia comunitatii locale de call center prin know-how specializat de la branduri si lideri ai domeniului. Mai mult, conferinta se va incheia cu singura gala de premiere a profesionistilor de call center din Romania, Contact Center Awards 2012, locul in care performanta de customer service este recunoscuta si incurajata. Speakerii acestei editii sunt reprezentati de trendsetteri de customer care, precum: Tunde Hubina – Customer Care Director, UPC DTH SARL, Luxembourg, Ela Banu – Customer Care and Services Manager, ING Bank, Florina Dobre – Manager, Partner Channel Management, Vodafone Romania, Teodora Migdalovici – Ambassador, Cannes Lions Romania, Monica Tatoiu – Presedinte, Fundatia “Noi citim”, Ana Alexe – Director Customer Experience, Vodafone Romania, Dan Mazilu – General Manager, Mediatel Data, Dorin Popescu – Manager, Self Care, Vodafone Romania, Alexandru Arama – Head of Retail, UniCredit Leasing, Dan Alecu – General Manager Help Desk Voice TV & Alternative Sales, Romtelecom, Andrea Tonoli – General Manager, Comdata, Marcela Stoica – Director of Operations, Expo Media. Agenda conferintei va fi una interactiva, cu un caracter extrem de aplicat. Printre topicurile prezentarilor si dezbaterilor se numara:
- · Instrumente eficiente de stimulare a performantei;
- · Motivarea Angajatilor si crearea unei „culturi a implicarii”;
- · Customer Experience in 2012;
- · Tehnologia – pilon strategic de Customer Delight si excelenta operationala;
- · Cum influentam comportamentul consumatorului;
- · Cum generam obiceiuri de consum;
- · Solutii internationale de business outsourcing;
- · Direct Sales pentru divizia de Customer Care;
- · Benchmark pentru industria de call centere din Romania;
- · Inteligenta emotionala si „umanizarea” brandurilor.