Babylon Consult la Customer Care Conference and Expo

Interpretii Babylon Consult vor traduce in cadrul celui mai mare eveniment de customer care din Sud-Estul Europei. In intervalul 15-16 mai 2012 va avea loc cea de-a opta editie a Customer Care Conference and Expo in cadrul Hotelului Novotel City Centre din Bucuresti, un eveniment de afaceri ce va aduce in prim plan ultimele tendinte si instrumente de eficientizare a industriei de customer care. Customer Care Conference and Expo va aduce in prim plan subiecte importante pentru comunitatea de call center cu implicatii directe in forta de vanzare, performanta, competitivitate si cifre de afaceri. Expo Media organizeaza acest eveniment la standarde internationale, stimuland astfel evolutia comunitatii locale de call center prin know-how specializat de la branduri si lideri ai domeniului. Mai mult, conferinta se va incheia cu singura gala de premiere a profesionistilor de call center din Romania, Contact Center Awards 2012, locul in care performanta de customer service este recunoscuta si incurajata. Speakerii acestei editii sunt reprezentati de trendsetteri de customer care, precum: Tunde Hubina – Customer Care Director, UPC DTH SARL, Luxembourg, Ela Banu – Customer Care and Services Manager, ING Bank, Florina Dobre – Manager, Partner Channel Management, Vodafone Romania, Teodora Migdalovici – Ambassador, Cannes Lions Romania, Monica Tatoiu – Presedinte, Fundatia “Noi citim”, Ana Alexe – Director Customer Experience, Vodafone Romania, Dan Mazilu – General Manager, Mediatel Data, Dorin Popescu – Manager, Self Care, Vodafone Romania, Alexandru Arama – Head of Retail, UniCredit Leasing, Dan Alecu – General Manager Help Desk Voice TV & Alternative Sales, Romtelecom, Andrea Tonoli – General Manager, Comdata, Marcela Stoica – Director of Operations, Expo Media. Agenda conferintei va fi una interactiva, cu un caracter extrem de aplicat. Printre topicurile prezentarilor si dezbaterilor se numara:

  • · Instrumente eficiente de stimulare a performantei;
  • · Motivarea Angajatilor si crearea unei „culturi a implicarii”;
  • · Customer Experience in 2012;
  • · Tehnologia – pilon strategic de Customer Delight si excelenta operationala;
  • · Cum influentam comportamentul consumatorului;
  • · Cum generam obiceiuri de consum;
  • · Solutii internationale de business outsourcing;
  • · Direct Sales pentru divizia de Customer Care;
  • · Benchmark pentru industria de call centere din Romania;
  • · Inteligenta emotionala si „umanizarea” brandurilor.
Este timpul in care putem castiga sau pierde un ambasador de brand, care se poate ascunde in clientul nostru. Este timpul sa confirmam prin actiune ce afirmam in brosurile de PR si in website-urile atractive de companie. Odata cu explozia social media, brandurile contemporane se afla la mila fiecarui angajat care este conectat cu publicul tinta. Iar fiecare interactiune poate fi deopotriva vis si cosmar. Care sunt topicurile emotionale aflate pe primele locuri in mintea consumatorului cand sunt la telefon sau in comunicare directa cu compania? Cum putem exploata fiecare interactiune in avantajul companiei? Toate acestea si mai mult, le veti descoperi la Customer Care Conference and Expo 2012” – Teodora Migdalovici – Ambassador, Cannes Lions Romania. Customer Care Conference and Expo s-a nascut din ambitia si pasiunea de a sprijini comunitatea locala de customer care. Ma bucur ca, de-a lungul timpului, acest eveniment a devenit un real benchmark pentru companiile din Romania. Tocmai de aceea, an de an, ne concentram toate eforturile pentru a oferi publicului mai mult si mai bine. Astfel ca, la cererea oamenilor de afaceri, ne aflam cea de-a opta editie si povestea merge mai departe cu forta si determinare. Impreuna cu sustinatorii nostri, am reusit sa construim si sa consolidam o comunitate solida de nisa, iar rezultatele acesteia se resimt in cifrele de afaceri ale companiilor” – Madalina Vilau, Managing Director, Expo Media.  ]]>

Vrei să ne conectăm? Click...

Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter
Share on linkedin

De interes

Efectul limbii materne

Raportul CX multilingv Unbabel Global 2021 Ce se află între construirea încrederii și blocarea creșterii Prezentare generală a sondajului Data derulării: 26 august 2021 Regiuni

Citește »

Servicii traducere